Terapia Stawów Skroniowo-Żuchwowych

Zaburzenia w obrębie stawów skroniowo-żuchwowych wraz z towarzyszącymi im objawami to problem niezwykle powszechny dotyczący 60% populacji. Bóle szczęki w okolicy uszu podczas jedzenia czy szerokiego otwierania ust, ograniczenie lub nadmierna ruchomość w SSŻ i „trzaski stawowe” są bardzo uciążliwe. Często problem pojawia się w trakcie wizyty u dentysty kiedy pacjent ma trudności z odpowiednio szerokim otwarciem ust.

Terapia stawów skroniowo-żuchwowych – Legnica

W moim gabinecie proponuje pacjentom terapię opartą na technikach manipulacyjnych, których celem jest zwiększenie ruchomości oraz zmniejszenie objawów bólowych związanych z dysfunkcjami.

Proszę odpowiedzieć sobie na poniższe pytania:

1. Czy kiedykolwiek czuł pan / pani BÓL w żuchwie, skroniach, w uchu bądź przed nim po którejś ze stron?
2. Czy w ciągu ostatnich 30 dni pojawiały się bóle głowy które obejmowały również skronie?
3. Czy w ciągu ostatnich 30 dni miał pan / pani przypadek, że podczas zamykania czy otwierania ust pojawiały się dźwięki w stawach?
4. Czy kiedykolwiek pojawiła się u pana / pani sytuacja, że nie dało się w pełni otworzyć ust bądź żuchwa „przystanęła” choćby na chwilę podczas ruchu?
5. W ciągu 30 dni, kiedy otwiera pan/pani szeroko usta, czy szczęka przyblokowała się i nie dało się jej zamknąć?
6. Czy masz problemy związane z przygryzaniem warg i policzków, nawykowymi ruchami języka, a także obgryzaniem paznokci ?

Jeśli chociaż na jedno z poniższych pytań odpowiesz twierdząco to zapraszam na terapię do Gabinetu.