Chiropraktyka COX

Terapia Flexion-Distraction and Decompression, stosowana w moim gabinecie, jest przebadaną i udokumentowaną klinicznie terapią, stosowaną w leczeniu bólu kręgosłupa lędźwiowo-krzyżowego, piersiowego, szyjnego, a także bólu kończyn górnych i dolnych. Jest nieinwazyjną metodą chiropraktyczną i najbezpieczniejszą alternatywą dla osób cierpiących na schorzenia kręgosłupa oraz mających wskazania do operacji neurochirurgicznych. (* patrz źródła)

Największą możliwością terapii Flexion-Distraction and Decompression jest bezoperacyjne zmniejszenie przepukliny dysku i jego regeneracja, co jest nieosiągalne dla innych bezoperacyjnych terapii kręgosłupa. Wynalazcą terapii jest amerykański doktor, radiolog i badacz naukowy –  dr James M. Cox, który  ponad 50 lat temu odkrył możliwość cofnięcia się przepukliny i regeneracji dysku.

Terapia Flexion-Distraction and Decompression jest jedyna w swoim rodzaju. Jest bezpieczna, łagodna i skuteczna.

Chiropraktyka – zastosowania

Ma zastosowanie przy odciążeniu bólu pleców, karku, dyskopatii i innych dolegliwości, poprzez:

• zmniejszeniu ciśnienia wewnątrz dysku kręgowego (przepukliny),
  • poszerzenie światła kanału kręgowego,
  • zmniejszeniu ucisku na korzenie nerwowe,
  • przywrócenie prawidłowego ruchu w stawach międzykręgowych.

Zabiegi tą metodą wykonywane są na specjalnie skonstruowanym przez dr. Cox’a stole wyposażonym w precyzyjne mechanizmy, dzięki którym możliwe jest bezpieczne, komfortowe dla Pacjenta przeprowadzenie zabiegu.

Demonstracja terapii film (wersja anglojęzyczna):

Dr James M. Cox i certyfikowani terapeuci w Polsce
Dr James M. Cox

W gabinecie “FizjoMan” dysponuję najnowszym modelem stołu do terapii o nazwie Cox 8

Więcej informacji na temat trapi znajdziecie Państwo na stronie internetowej twórcy omawianej metody www.coxtechnic.com

żródła, materiały